Lördag.

sovmorgon eller rättare sagt försov mig imorse.. jag som skulle stå utanför gymmet 9,30 imorse...
aaja fick skippa träning men hann sola i 15 min.. inte för att det hjälper min bleka hy.

Upp och hämtade upp frugan och lilla julia, in till sthlm och sladda runt för att försöka hitta till rätt adress...

Vi kom ju på i sista sekund att det faktiskt går att sätta på GPS på våra moderna telefoner HAHA.
då tog det minsann inte länge till vi kom fram.

SÖPLAJS! vasegod vännen din present fråm moi! =P

hem för att laga go middag till gravida lizette och emil. Caesarsallad med extra tillbehör.. MUMS.

mys i soffa och lite skriv från Tor som fortfarande har problem med magen =S
 sen vill inte lilleman sova då la vi oss i soffa efter alla gått och tittar lite på tv. =)

imorgon ska det minsann bli träning!

bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0